Regulamin „Gwarancja satysfakcji”
Aktualizacja: 1 września 2024 r
Początek: 4 maj 2024 r
- Organizatorem promocji jest F.H.U. WOJCIECH STĘPIEŃ, NIP: 7521436270, REGON: 524275398, z siedzibą pod adresem: F.H.U. STĘPIEŃ, UL. BOHATERÓW WARSZAWY 21E, lok. 12, 46-100 NAMYSŁÓW, (dalej „Organizator”).
- W ramach promocji GWARANCJA SATYSFAKCJI (dalej „Promocja”) Organizator oferuje możliwość zwrotu zakupionych w okresie 04 maj – 31 grudnia 2024 r. produktów na warunkach wskazanych w niniejszym regulaminie.
- Celem Promocji jest zapewnienie Nabywcom produktu pełnego zadowolenia z decyzji o jego wybraniu oraz możliwości ich zwrotu, w razie braku satysfakcji z ich użytkowania, przy zapewnieniu nabywcom ograniczenia ich ryzyka ekonomicznego nabycia produktów,w razie braku takiej satysfakcji.
- Promocją są objęte produkty wytwarzane przez Organizatora.
- Lista produktów objętych promocją:
- W Promocji mogą wziąć udział nowi jak i już znajdujący się w bazie odbiorców Klienci, pod warunkiem, iż wcześniej nie nabywali produktu objętego Promocją.
- Promocją objęte są jedynie produkty zakupione w zestawie z „AUDYTEM MARKETINGOWYM” przez Klientów w czasie trwania Promocji.
- Warunki zwrotu produktu:
a) Klient powinien poinformować sprzedawcę o chęci zwrotu na adres e mail: kontakt@prospectify.pl, oraz podać kompletne dane zamówienia, w tym numer zamówienia, datę i godzinę.
b) Klient powinien złożyć oświadczenie, iż nie będzie nielegalnie rozpowszechniał kopii dokumentów i treści poradników, kursów i szkoleń.
- Klient ma obowiązek zwrotu przyznanych mu rabatów, ulg oraz innych korzyści związanych z nabyciem produktu w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu.
- Promocja dotyczy jedynie produktów zakupionych po raz pierwszy przez Klienta.
- Po dokonaniu zwrotu w ramach niniejszej Promocji, Klient traci prawo do ponownego nabycia w ramach Promocji produktu będącego przedmiotem zwrotu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do interpretacji zapisów Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu 04 maja 2024r. i obowiązuje do dnia zakończenia promocji.
Zgłoszenia będą na bieżąco rozpatrywane przez sprzedawcę w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania zgłoszenia, jednak sprzedawca zastrzega sobie prawo pozostawienia reklamacji bez odpowiedzi, jeżeli dotyczy ona dysfunkcji wynikających z nieznajomości regulaminu, niezastosowania się przez użytkownika do udzielanych wskazówek oraz informacji ukazujących się na bieżąco na łamach serwisu.
W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych zgłoszonych w toku świadczeń nieuregulowanych w regulaminie stosuje się odpowiednie zapisy Polityki Prywatności oraz Polityki Cookies.